Klachtenprocedure
- Ben je niet tevreden over een programma die je bij ons hebt gevolgd? Laat het ons snel weten, zodat we kunnen kijken of we dit op kunnen.
- Als je niet tevreden bent met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld, kun je terecht bij onze klachtenfunctionaris:
drs. M. Bruinzeel - De klachtenfunctionaris behandelt jouw klacht als je:
- Eerst hebt geprobeerd het probleem met ons te bespreken;
- De klacht indient binnen 4 weken na afloop van het betreffende programma;
- Duidelijk beschrijft waar je bezwaar tegen maakt en wat je graag veranderd ziet.
- Na ontvangst van je klacht stuurt de klachtenfunctionaris een bevestiging van ontvangst naar jou en naar ons.
- Zowel wij als de klachtenfunctionaris behandelen je klacht strikt vertrouwelijk.
- De klachtenfunctionaris uistert naar jouw kant van het verhaal en naar die van ons.
- De klachtenfunctionaris bepaalt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie, met een maximum ter hoogte van de kosten van het programma.
- Binnen 4 weken na ontvangst van je klacht doet de klachtenfunctionaris uitspraak. Mocht er meer tijd nodig zijn, word jij en worden wij daarvan op de hoogte gebracht.
- De uitspraak van de klachtenfunctionaris is bindend voor ons.