Klachtenprocedure

 

  1. Ben je niet tevreden over een programma die je bij ons hebt gevolgd? Laat het ons snel weten, zodat we kunnen kijken of we dit op kunnen.

     

  2. Als je niet tevreden bent met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld, kun je terecht bij onze klachtenfunctionaris:

    drs. M. Bruinzeel

     

  3. De klachtenfunctionaris behandelt jouw klacht als je:
    • Eerst hebt geprobeerd het probleem met ons te bespreken;
    • De klacht indient binnen 4 weken na afloop van het betreffende programma; 
    • Duidelijk beschrijft waar je bezwaar tegen maakt en wat je graag veranderd ziet.

       

  4. Na ontvangst van je klacht stuurt de klachtenfunctionaris een bevestiging van ontvangst naar jou en naar ons.

     

  5. Zowel wij als de klachtenfunctionaris behandelen je klacht strikt vertrouwelijk.

     

  6. De klachtenfunctionaris uistert naar jouw kant van het verhaal en naar die van ons.

     

  7. De klachtenfunctionaris bepaalt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie, met een maximum ter hoogte van de kosten van het programma.

     

  8. Binnen 4 weken na ontvangst van je klacht doet de klachtenfunctionaris uitspraak. Mocht er meer tijd nodig zijn, word jij en worden wij daarvan op de hoogte gebracht.

     

  9. De uitspraak van de klachtenfunctionaris is bindend voor ons.
Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0