Klachtenregeling
Ben je niet tevreden over een programma dat je bij ons hebt gevolgd?
Laat het ons dan snel weten, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Als je niet tevreden bent met de manier waarop we je klacht hebben afgehandeld, kun je terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris:
De klachtenfunctionaris behandelt jouw klacht als je:
- Eerst hebt geprobeerd het probleem met ons te bespreken;
- De klacht indient binnen 4 weken na afloop van het betreffende programma;
- Duidelijk beschrijft waar je bezwaar tegen maakt en wat je graag veranderd zou willen zien.
Na ontvangst van je klacht stuurt de klachtenfunctionaris een bevestiging naar jou en naar ons.
Zowel wij als de klachtenfunctionaris behandelen je klacht strikt vertrouwelijk.
De klachtenfunctionaris luistert naar jouw kant van het verhaal en naar die van ons.
De klachtenfunctionaris bepaalt of je klacht gegrond is en of je recht hebt op compensatie, met een maximum van de kosten van het programma.
Binnen 4 weken na ontvangst van je klacht doet de klachtenfunctionaris een bindende uitspraak. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan worden zowel jij als wij hiervan op de hoogte gesteld.